Rouse söker en Office and Administration support till Stockholmskontoret

Vill du arbeta för en internationell IP byrå tillsammans med engagerade och drivna medarbetare och bidra till byråns fortsatt framgångsrika tillväxt där din insats inom administration och service verkligen gör skillnad. Då kanske denna roll är för dig!

Ansök nu!

Du kommer att tillhöra det administrativa teamet och rapportera till Practice manager. I rollen som Office & Administration support arbetar du huvudsakligen med enklare ekonomiadministration samt sköter om kontorsrelaterade uppgifter och ger kvalificerat administrativt stöd till dina kollegor. I dina arbetsuppgifter ingår bl. a följande:

  • Ekonomiadministration (fakturering, projektadministration, kontering leverantörsfakturor)
  • Ärendehantering (uppläggning av nya kunder och projekt etc.)
  • Sköta om kontoret och ansvara för att det är fräscht och fint, hålla kontakter med underleverantörer, ansvara för inventering och inköp av förnödenheter och material etc.
  • Ta hand om all inkommande post såsom mejl, post och registrering i system
  • Enklare IT-support på kontoret, kontakt med outsourcad IT-support samt beställning av datorer, telefoner etc.
  • Praktisk planering och koordinering samt genomförande av frukostseminarium
  • Planera och arrangera personalrelaterade aktiviteter
  • Övriga på ett kontor förekommande arbetsuppgifter

 

Personprofil och erfarenhet – Vem är du?

Vi söker dig som verkligen trivs i en serviceinriktad roll där du får arbeta praktiskt men även ansvara för viktig administration. Du är till din läggning strukturerad och ordningsam och trivs bäst när du har fler arbetsuppgifter som pågår samtidigt där din prioriterings- och strukturella förmåga kommer väl till hands. Vi på Rouse är ett tight gäng som arbetar teambaserat i mycket, det är dock viktigt att du kan driva på ditt arbete självständigt och inte tappar fart när det är lite lugnare.

För att trivas i denna roll hos oss bör du ha ett visst intresse för ekonomi och gilla att arbeta med administration i kombination med service. Du är social och positiv och trivs i en roll med många externa och interna kontaktytor. Vi tror att du är gymnasieekonom i grunden med några års arbetslivserfarenhet från liknande tjänst där du arbetat med parallella administrativa uppgifter och arbetat med ekonomiadministration. Då vi är en del av en internationell byrå har vi dagligen såväl muntlig som skriftlig dialog på engelska varför det är ett krav att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska

Ansökan

Denna tjänst är en heltidstjänst baserad i centrala Stockholm. Vi ser fram emot din ansökan via länken nedan så snart som möjligt, dock senast den 20 november 2020. Vi tar emot ansökningar löpande och processen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. För ev frågor kring tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Waering på Jurek Rekrytering & Bemanning via mejl: susanne.waering@jurek.se.

Välkommen med din ansökan! För mer information om Rouse, se: www.ipq.se eller https://rouse.com/where-we-work/sweden


Jobb att söka